2011. április 28., csütörtök

Goth pasi(k)




Nem tudom mi van velem... Egész nap goth pasik járnak az eszembe... Finn goth pasik, pedig nem is ismerem őket igazán ^^ ez már beteges XD
Nem az a keményen már-már nőiesen kikent típus, inkább a fentebb látható képig eljutó szint max...
Roppantul vonz a fekete, bár ez nem meglepő... Ezt már Alexnél is tapasztaltam, akin pedig úgy áll a fekete szerelés, hogy... az istenekre ^^
Már kezdek veszélyesen fantáziadússá válni. Az agyam folyamatosan kattog és gyakran téved rá arra a bizonyos élethelyzetre amikor az emberek a jótól és nem a tehertől nyögnek fel. *sóhaj és szünet, hogy lekapcsolja magát*
A sors kegyetlen fintora pedig nem más, mint az, hogy talán a nagy vonzású környéket nézve a legdiscosabb helyen élek! ^^ nah bum... Ő___Ő'
2konkrét pasi van a képben, de egyik sem goth, sőt...
Az egyik átvágott önhibán kívül persze, ezt bánom is meg nem is. Franc se tudja mi lett volna, ha a Viking meglátogat...
A másik esetében pedig azt se tudom egyáltalán zoknija van e fekete XD csak azt, hogy bár én nem kellek neki, ez fordítva másként fest... A lényeg a lényeg, egyik sem jön össze én pedig kezdek lassacskán túlcsavarodni, mert be eddig is be voltam XD
Nah köszöntem magamnak :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése