2011. február 23., szerda


Intenzív orrvérzést okozott a hír, hogy az én drágalátos vikingem a ma esti koncertre a srácokkal érkezik...
Ahwm... T_T *mély levegő*
Nem elég, hogy lemaradok róluk idén is élőben, de még Perttu hangját is hallottam a telefonban... *zihál és infarktus kerülgeti*

Perttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (L)

Jah igen, mielőtt teljesen idiótának tűnnék Perttu Kivilaakso az egyik nagy istencsászár számomra a finn zenei égbolt csillagai közül. Egyszerűen imádom a pasit *-*

Jó, sokak szerint közel sem jó pasi, ám én oda vagyok a hosszú hajáért, a körszakálláért, a szőrös.... >v< nah jó, szóval mint pasi listás!!!!
És ráadásul rohadt jó fej, és klassz ismerős mint kiderült egy bizonyos személy -_- elmondásából.
Alex ezért még számolunk! ^ ^

Szóval ma este a srácok és a viking Pesten *vékony sávban folyik a nyála és közben üveges tekintettel mered a képernyőre*
Nem szeretem Pestet egy cseppet sem, de most is az van, hogy jobb lehet közelebb lakni... Ezt utoljára akkor éreztem így, mikor a távolságok okozta nehézségek jöttek elő :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése